روغن ارده کنجد برای مو | عمده فروشی انواع روغن گیاهی اصل

ايا تا به حال در مورد طبع سرد و گرم چيزي شنيده ايد و يا اين كه در مورد بدن اسيدي و قليايي مطلبي خونده ايد ؟ 

اكثر بيماري و مريضي ها كه سراغ افراد مي ايند به دليل بدن هاي سرد و اسيدي است كه سبب پيشرفت بيماري ها مي شود به همين دليل از قديم اعلام مي كردند اگر برنج مي خوريد همراهش بايد زعفران بخوريد تا سردي ان را بگيرد و يا اگر گوجه سبز مي خوريد بعد از آن چاي دارچين بخوريد . 

يكي ديگر از مواد غذايي با طبع گرم ارده كنجد است كه خواص بسيار زيادي دارد . حتي در كتاب هاي زيادي امده است كه روغن ارده کنجد برای مو بسيار مفيد مي باشد و در رشد و براقيت مو بي تاثير نيست . 

روغن ارده کنجد برای مو | عمده فروشی انواع روغن گیاهی اصل

خواص شگفت انگیز روغن ارده کنجد

خواص شگفت انگیز روغن ارده کنجدروغن كنجد به دليل اين كه حاوي انتي اکسيدان است مو را از حالت شكنندگي خارج نموده و درخشندگي و زيبايي خاصي را به مو مي دهد . 

روغن کنجد برای مو به براقيت ان كمك مي كند و در استفاده مداوم از بي حالي مو جلوگيري مي كند و مو را حتي بدون سشوار كشيدن خوش حالت مي كند . كلا از زمان قديم پزشكان طب به استفاده از روغن ها براي مو تاكيد داشتند كه بسياري از مشكلات مو ها و ابرو هاي خود را مي توانيد با زدن روغن هاي گياهي برطرف نماييد . 

مانند هندي ها كه از زمان قديم از روغن مار براي مو هاي خود استفاده مي كردند و تاثير ان را مي توانيد در مو هاي شان مشاهده كنيد .

فواید روغن کنجد برای مو

فواید روغن کنجد برای موكنجد اين دانه ريز علاوه بر اين كه خاصيت خوردن خودش براي سلامتي بدن بي تاثير نيست حال اگر اين دانه ريز شكسته شود و روغن ان خارج شود اين خاصيت دو چندان مي شود . 

زماني كه كنجد را له مي كنند و به حالت ارده در مي اورند بسيار اين ارزش بيشتر مي شود و روغن ان كاملا از تفاله اش جدا مي شود .

روغن ارده برای مو به دليل از بين بردن مو خوره مي توانيد تاثير مثبت زيادي داشته باشد .  روغن ارده را مي توانيد قبل از هر استحمام استفاده كنيد و بعد از ٣٠ دقيقه ان را شسته و بعد از يك هفته تاثير ان را ببينيد . 

روش های تولید انواع روغن کنجد

روش های تولید انواع روغن کنجدروغن كنجد را مي توان به روش هاي صنعتي و سنتي دريافت نمود . 

در روش هاي صنعتي كه مراحل كار مشخص است ولي اگر بخواهيد از خلوص ان مطمئن باشيد مي توانيد يك كيلو كنجد را به عطاري هايی كه دستگاه روغن گيري را دارند بدهيد و روغن طبيعي كنجد را دريافت نماييد . هم چنين به دليل اين كه اين روغن را در جلوي چشم خودتان در دستگاه مي گيرند مطمئن هستيد كه خالص است و در روغن ناخالصي وجود ندارد هم چنين مي توانيد انواع دانه هايي كه حاوي روغن هستند را خريداري كنيد و به اپراتور اين دستگاه ها تحويل دهيد تا در عرض مدت زمان كوتاهي روغن ماده تحويل داده شده به دستگاه را بگيرد و تحويل شما بدهند . اين روغن ها خيلي موثر تر از روغن هاي صنعتي هستند .  

خواص روغن کنجد براي كساني كه داراي موخوره هستند و يا اين كه مو هاي زبر و شكننده دارد بسيار مفيد است و با استفاده مرتب مي توانيد تاثير شگفت انگيز ان را ببينيد . 

نحوه ساخت ماسک روغن کنجد

نحوه ساخت ماسک روغن کنجدافرادي كه از سشوار و يا اتو مو زياد استفاده مي كنند و يا اين كه در اثر دكلره موهاي اسيب ديده پيدا كرده اند مي توانند از طريق استفاده از ماسک روغن کنجد مو هاي خود را احيا كنند و ويژگي هاي موهاي خود را باز گردانند قبل از هر بار استحمام ماسك روغن كنجد را طبق اصول درست كنيد و مو هاي خود را به ان اغشته كنيد و يك كلاه رنگ را به مدت ٣٠ دقيقه روي سرتان قرار دهيد بعد از اين كه از حمام برگشتيد به وضوح تاثير اين روغن را روي موهاي خود خواهيد ديد فقط مدتي مو هاي خود را با حرارت بالا سشوار نكشيد .  نحوه ساخت این ماسک را می توانید در سایت های مختلف بیابید.