حلوا ارده عقاب | مرکز صادرات حلوا ارده عقاب

حلوا ارده عقاب، نمونه از از محصولات غذایی است که دارای ارزش تغذیه ای بالاست. در کشور ما تولیدات و محصولات صنعت غذایی از ارزش بسیار زیادی برخوردار است و دلیل آن نیز اهمیت فراوان مدیران، مسئولین و مردم برای ایجاد امنیت غذایی جمعیت فراوان 70 میلیونی کشورمان است. از این رو صنعت غذایی کشور یکی از صنایع مهم و فعال در ایران بوده و حتی در بین کشور های منطقه و عربی جایگاه بسیار مناسب و خوبی دارد به طوریکه بسیاری از محصولات صنعتی ایران به کشورهای منطقه، حاشیه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می گردد. از طرف دیگر به علت تولید فراوان این محصولات کشور ما یکی از واردکنندگان مواد اولیه مانند گندم، شکر، نگهدارنده ها، طعم دهنده ها، رنگ های مجاز خوراکی، پایدار کننده ها، شیر خشک، امولسیفایر ها می باشد. بدون شک حلوا ارده درجه یک و مقوی که از روغن کنجد به دست می آید یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین محصولات غذایی و صنعتی کشورمان می باشد. حلوا ارده را می توان در منزل نیز تهیه نمود که طرز تهیه حلوا ارده خانگی در سایت های اینترنتی قابل مشاهده است. 

حلوا ارده عقاب | مرکز صادرات حلوا ارده عقاب

حلوا ارده عقاب

حلوا ارده عقابشرکت تولیدی حلوا ارده و حلوا شکری عقاب بیش از 50 سال پیش برای اولین بار در شهر ری شروع به تولید این محصول کنجدی کرده و امروزه که در شهرستان شهریار فعالیت دارد به عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادر کنندگان بزرگ حلوا ارده در کشور مطرح می باشد. شرکت عقاب امروزه محصولات خود را به بیش از 20 کشور مطرح جهان صادر نموده و فروش حلوا ارده عقاب به عنوان نمونه ای از این تولیدات درآمد زایی فراوانی برای صنعت ایران به همراه داشته است. حلوا ارده نوعی حلوای تهیه شده از کنجد است که به طور عمده در وعده صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد. عقاب نام برند و شرکت تولید کننده این محصول است که تولیدات خود را در بسته بندی های متفاوتی روانه بازار های فروش می سازد. مواد تشکیل دهنده این خوراکی عبارت است از ارده، شیرین کننده، تخم‌مرغ، هل و چوبک.  در ترکیب حلوا ارده از کنجد بریان کوبیده شده استفاده می شود که به آن ارده گفته می‌شود و به صورت مایع است. بعضي از افراد ارده را با شيره انگور ترکیب کرده که به دلیل طبع گرم دارای خواص بسیاری است.مصرف حلوا ارده در وعده صبحانه به دليل انرژي بالايي كه دارد بسيار مقوي مي باشد و همچنين براي افرادي كه استخوان درد دارند به دليل گرماي زيادي كه دارد
مصرف آن توصیه می شود. 

فروش حلوا ارده فله ای

فروش حلوا ارده فله ایقیمت عمده ارده برگرفته از قیمت موادی است که در تهیه آن به کار
گرفته می شود. به عنوان  مثال، تغییرات قیمت شکر در قیمت حلوا ارده موثر
است. کیفیت و مرغوبیت حلوا ارده نیز  دو فاکتور مهم در تعیین قیمت آن محسوب می شوند. سه عامل تعیین کننده کیفیت حلوا ارده شامل موارد زیر می شوند:

  • طعم
  • رنگ
  • میزان غلظت حلوا ارده

در حلوای بدون شکر ارده از شکر استفاده نمی
شود، و به جای آن از موادی مانند سوربیتول و مالتیتول استفاده می
شود. بنابراین مصرف این نوع حلوا برای کسانی که مبتلا به دیابت می باشند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. فروش فله ای این محصول امکان خرید آن را در هر مقدار مورد نظر توسط افراد به خوبی فراهم می کند. ضمن این که در این روش به دلیل کاهش هزینه های بسته بندی امکان خرید ارزان قیمت آن نیز وجود دارد. به عنوان مثال قیمت ارده عقاب به صورت فله ای ارازن تر از قیمت انواع بسته بندی شده آن می باشد. 


حراجی حلوا ارده عقاب

حراجی حلوا ارده عقاب

افرادی که به دنبال یک صبحانه مقوی و انرژی زا هستند می توانند با خرید حلوا ارده عقاب به این هدف خود دست یابند. همان طور که ذکر شد حلوا ارده از فرآوری کنجد که نوعی ماده غذایی مفید و سرشار از خاصیت است به دست می آید. بنابراین مصرف آن به دلیل طبع گرمی که دارد برای افراد سرد مزاج و همچنین در فصول سرد سال بهترین گزینه پیش رو است. از جمله برخی اشکال این محصول عبارت است از:

  • حلوا ارده ساده
  • حلوا ارده کنجدی
  • حلوا شکری باز
  • حلوا ارده نرم
  • حلوا ارده با شیره خرما
  • حلوا ارده با مغز پسته 

تنوع در این تولیدات زیاد است و در برخی ایام سال فروش ویژه و با تخفیف آن از سوی این شرکت موجب تهیه ارزان قیمت آن خواهد شد. بنابراین با آگاهی از زمان این حراجی و فروش تخفیف دار می توان خریدی ارازن قیمت را تجربه نمود.

لیست شرکت های تولید کننده حلوا ارده

لیست شرکت های تولید کننده حلوا اردهتولید انواع مواد غذایی مانند حلوا ارده توسط شرکت ها و کارخانجات صنایع غذایی که در این حرفه فعالیت دارند صورت می گیرد. این واحد های صنعتی با دریافت مجوز ها و استاندارد های لازم در این زمینه مشغول به فعالیت شده و ملزم به تولیدات استاندارد می باشند. لیست شرکت های تولید کننده حلوا شکری را می توان از طریق سایت های اینترنتی به دست آورد. از طریق سازمان های مربوطه نیز می توان به لیست جامعی از این واحد های تولیدی دست یافت . موفقیت برخی از این مراکز منجر به صادرات محصولاتشان به دیگر نقاط جهان نیز شده است. از این رو سطح و گستره فعالیت این شرکت ها با یکدیگر متفاوت است. 

بازرگانی فروش حلوا ارده

بازرگانی فروش حلوا اردهبازرگانی سامانه یا محیطی است که بر چشم‌انداز کسب‌ و کار یک اقتصاد یا ملت‌ دولت تأثیر می‌گذارد. از طریق این واحد های تجاری می توان قیمت حلوا شکری کیلویی و همچنین قیمت حلوا ارده بروجرد یا سایر مراکز تولید را به دست آورد. شرکت هایی بازرگانی در زمینه تجارت این کالا در داخل یا خارج از کشور فعالیت دارند و زمینه را برای ارسال و خرید و فروش آن به تمام نقاط فراهم می سازند. از این رو فعالیت آنها به صورت مجاز بوده و دارای تاییدیه از سوی سازمان های مربوطه می باشد.