تولید نبات چوبی تک نفره از میوه های فصلی

علم نبات چوبی تک نفره شیمی قند، ژوئن ماه ملی نبات است، و انجمن ملی شیرینی‌پزان به تازگی از سه طعم برتر نبات تابستانی رونمایی کرده است.

توت فرنگی، هندوانه و گیلاس، و انواع نبات چوبی که در تابستان بیشتر از آن لذت می بریم شکلات، آدامس و آب نبات سفت هستند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه آب نبات درست می شود؟

اولین قدم در ساختن بیشتر نبات ها حل کردن شکر 2 (ماده اولیه نبات) در آب جوش برای تشکیل شربت است. نحوه خنک شدن شربت تعیین می کند که آب نبات کریستالی یا غیر بلوری باشد.

نبات

نبات کریستالی، نبات چوبی های کریستالی معمولا دارای کریستال های ریز قند و غلظت قند کمتری نسبت به آب نبات های غیر کریستالی هستند.

برای تهیه نبات کریستالی، شربت قندی به طور مداوم در حین خنک شدن هم زده می شود تا اطمینان حاصل شود که کریستال های شکر کوچک باقی می مانند. فاج نمونه ای از آب نبات های کریستالی است.

نبات چوبی های غیر کریستالی معمولا سخت و شکننده هستند و غلظت قند بیشتری نسبت به نبات های کریستالی دارند.

به طور معمول، نبات های غیر کریستالی با اجازه دادن به شربت شکر در طی چند روز خنک می شوند. آب نبات سنگی، آب نبات آب نبات و آب نبات شیشه ای نمونه هایی از آب نبات های غیر کریستالی هستند.

حقایق جالب: از نبات های شیشه ای در طول تاریخ برای شیرین کاری هایی استفاده می شد که شامل شکستن شیشه ها توسط افراد می شد. صمغ ها به روشی مشابه نبات های شیشه ای ساخته می شوند، اما با ژلاتین اضافه شده به شربت شکر به آن قوام لاستیکی می دهند.