کشف باطری ماشین شارژی 12 ولت 7 آمپر در کره مریخ توسط فضانوردان

خودروی برقی نیسان لیف: با ظرفیت های مختلف باطری ماشین شارژی 12 ولت 7 آمپر در دسترس است. همچنین به همین دلیل است که ارزش باقیمانده خودروهای الکتریکی در سال‌های اخیر افزایش یافته است، زیرا بازار به این موضوع می‌پردازد که نسل اول نیسان لیف هنوز یک خرید عالی است.

چرا باتری خودروهای برقی اینقدر گران هستند؟ این باتری‌های بزرگ حاوی فلزات بسیار گران قیمت و کمیاب هستند، به این معنی که هزینه زیادی دارند. به همین دلیل است که خودروهای برقی در مقایسه با همتایان بنزینی یا دیزلی معمولی خود بسیار گران هستند. لیتیوم استخراج شده به شدت ارزان نیست…

خوشبختانه، قیمت باتری‌ها به تدریج کاهش می‌یابد، حتی اگر تا حدودی از ارزان شدن خودروهای برقی مانند بنزین دور باشیم. مایکل اشتاینر، رئیس تحقیق و توسعه پورشه اخیراً به CAR گفت: من در نیمه اول این دهه شانس خوبی برای پیشرفت در فناوری باتری نمی بینم.

باطری

ما شاهد مزایای گام به گام افزایشی با باتری های لیتیوم یون خواهیم بود. پیش‌بینی می‌کنیم سال به سال 2 تا 3 درصد پیشرفت در فناوری باتری‌های لیتیوم یونی داشته باشیم.

باتری های حالت جامد: آیا این می تواند پیشرفتی باشد که ما به آن نیاز داریم؟پس از بهبود عملکرد شارژ و دشارژ دینامیکی آن در سال 2015، یک باتری سرب-اسید را در یک سیستم پیشرانه هیبریدی ملایم (معمولاً بیش از 48 ولت) اتخاذ کردند. Moseley et al.

چندین روش بهبود عملکرد باتری های سرب اسیدی را در عملیات شارژ جزئی با نرخ بالا (SoC) خلاصه کردند. اگرچه هزینه سرمایه اولیه باتری‌های اسید سرب با چرخه عمیق می‌تواند به حدود 287 دلار در کیلووات ساعت برسد.

عملکرد دوچرخه‌سواری آن به دلیل انرژی ویژه کم و عمر چرخه کوتاه آن رضایت‌بخش نیست. ابراهیم و همکاران، 2008). سمیت سرب می تواند خاک را آلوده کند اگر دفع آن به درستی انجام نشود.

در نتیجه، باتری سرب-اسید امروزه دیگر برای دستگاه ذخیره انرژی اصلی در خودروهای الکتریکی مناسب نیست. نیکل سبکتر از سرب است و خواص الکتروشیمیایی بهتری دارد، اما هزینه باتری مبتنی بر نیکل تا 10 برابر بیشتر از باتری سرب اسیدی است.

یک باتری جدید الکترود نیکل-آهن (Ni-Fe) ساختند و در سال 2012 به ارزش انرژی ویژه 120 Wh/kg رسید. باتری نیکل-کادمیم (Ni-Cd) در سال 1899 در سوئد اختراع شد.

چگالی انرژی ویژه آن کمتر از باتری نیکل-فلز هیدرید (Ni-MH) است، اما قابلیت اطمینان بالای آن در دماهای پایین و هزینه کم مورد علاقه سیستم پیشرانه EV است. به دلیل سمی بودن سی دی، اتحادیه اروپا استفاده از آن را در باتری ها محدود کرده بود.

باتری Ni-MH دارای محدوده دمای عملیاتی گسترده و چگالی توان بالا است و همچنین با روش های دفع عمومی مانند دفن زباله از نظر زیست محیطی ایمن است (Ovshinsky et al., 1993

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.