موش ها به کارخانه کشمش پلویی طلایی عمده هجوم آوردند

مراحل زیر را برای تهیه کشمش پلویی طلایی عمده در دستگاه خشک کن یا فر دنبال کنید:

انگورها را کاملا بشویید و انگورهای آسیب دیده را بردارید. آب اضافی را در یک آبکش صاف کنید. یک قابلمه آب را به جوش بیاورید و انگورها را به مدت یک دقیقه یا بیشتر اضافه کنید، فقط به اندازه ای که پوست آن نرم شود.

انگور را دوباره صاف کنید و تمام رطوبت اضافی را از بین ببرید. انگورها را به سینی فر روغنی یا سینی آبگیر تمیز اضافه کنید.
برای فر، انگورها را حدود 3 ساعت در دمای 225 درجه فارنهایت بپزید.

برای آبگیرها، دما را روی 135 درجه فارنهایت تنظیم کنید و حدود 24 ساعت یا تا زمانی که رطوبت اضافی از بین برود، آبگیری کنید.
کشمش نخورده را در ظرف دربسته نگهداری کنید.

کشمش یک افزودنی عالی برای بسیاری از رژیم های غذایی است. آنها را به تنهایی بخورید یا از آنها به طرق مختلف لذت ببرید.

روی یک سالاد سبز تازه پاشیده شده است به سالاد کلم بروکلی پخته شده یا سالاد کلم اضافه می شود. روی بلغور جو دوسر یا سایر غلات صبحانه پاشیده شود.
به برخی از کاری یا غذاهای برنج ادویه دار اضافه شده است برای افزودن شیرینی بدون شکر تصفیه شده به محصولات پخته شده یا پنکیک اضافه می شود.

کشمش می تواند راهی ساده برای افزودن میوه، مواد مغذی سالم و آنتی اکسیدان ها به رژیم غذایی باشد. خوردن منظم کشمش ممکن است به حفظ سلامت بدن و جلوگیری از برخی اختلالات کمک کند.

با این حال، خوردن کشمش در حد اعتدال ضروری است، زیرا قند و کالری بالایی دارد، که ممکن است عامل مهمی برای افراد باشد که در صورت تلاش برای کاهش وزن به آن توجه کنند.

به طور کلی، کشمش یک غذای سالم است و یک مکمل عالی برای بسیاری از رژیم های غذایی است.