مزایای پروتئین موجود در کنجد برای استحکام بیشتر استخوان

پروتئین برای سلامتی شما ضروری است،کنجد را با چی بخوریم زیرا به ساخت همه چیز از عضلات گرفته تا هورمون ها کمک می کند.

نکته قابل توجه این است که دانه‌های کنجد لیزین کمی دارند، یک اسید آمینه ضروری که در محصولات حیوانی فراوان‌تر است.

با این حال، وگان ها و گیاهخواران می توانند با مصرف پروتئین های گیاهی با لیزین بالا – به ویژه حبوبات، مانند لوبیا قرمز و نخود، جبران کنند.

دانه های کنجد سرشار از منیزیم هستند محصولات کشاورزی استان گلستان که ممکن است به کاهش فشار خون کمک کند.

علاوه بر این، لیگنان‌ها، ویتامین E و سایر آنتی‌اکسیدان‌های موجود در دانه‌های کنجد ممکن است به جلوگیری از تجمع پلاک در شریان‌ها کمک کنند و به طور بالقوه فشار خون را سالم نگه دارند.

کنجد

در یک مطالعه مریم گلی ، افراد مبتلا به فشار خون بالا هر روز 2.5 گرم دانه کنجد سیاه پودر شده – یک نوع کمتر رایج – به شکل کپسول مصرف کردند.

در پایان یک ماه، آنها کاهش 6 درصدی در فشار خون سیستولیک – مرکز فروش دستگاه تست قند خون رایگان بالاترین عدد فشار خون – را در مقایسه با گروه دارونما تجربه کردند.

دانه کنجد سرشار از منیزیم است که ممکن است به کاهش فشار خون کمک کند. علاوه بر این، آنتی اکسیدان های آنها ممکن است به جلوگیری از ایجاد پلاک کمک کند.

ممکن است از استخوان های سالم حمایت کند دانه‌های کنجد – هم بدون پوسته و هم بدون پوسته – سرشار از چندین ماده مغذی هستند که سلامت استخوان‌ها را تقویت می‌کنند، اگرچه کلسیم عمدتاً در پوسته بدن است.

سه قاشق غذاخوری (30 گرم) دانه کنجد با این حال، دانه های کنجد حاوی ترکیبات طبیعی به نام اگزالات و فیتات هستند، مواد ضد مغذی که جذب این مواد معدنی را کاهش می دهند.

  • منابع:
    1. 15 Health and Nutrition Benefits of Sesame Seeds

  • تبلیغات:
    1. تجارت و صادرات لواشک + قیمت خرید و فروش روز
    2. فروش آنلاین روغن خودرو با کمترین قیمت در کشور
    3. نخستین مرکز فروش سود پرک جامد با کیفیت در ایران
    4. گیت کنترل تردد شیشه ای HP102

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.