قوری چینی اصفهان از قبیله مایاها به جا مانده است

ظرفیت قوری چینی اصفهان باید با توجه به میزان مصرف چای در منزل انتخاب شود. اگر تنها شما هستید که آن را می نوشید، نیازی به خرید یک قوری بزرگ نیست، زیرا چای باید بلافاصله پس از دم کردن نوشیده شود تا عطر آن به بهترین وجه پخش شود.

قوری های سنتی، انتخاب اصالت، قوری چدنی مطمئناً سنتی ترین است. در قرن 4 قبل از میلاد در چین متولد شد و گرما را به خوبی حفظ می کند و برای چای های دم کرده طولانی مانند چای سیاه مناسب است.

قوری

همچنین قوری سفالی بسیار قدیمی است و برای همان انواع چای چدنی مناسب است. به دلیل اینکه فضای داخلی متخلخل آن عطر چای را جذب می کند و در طول استفاده های بعدی آن را آزاد می کند، مورد قدردانی نابداران است.

بنابراین بهتر است آن را برای استفاده از یک نوع چای رزرو کنید تا عطرها با هم مخلوط نشوند!

قوری چینی نیز از چین می آید، اگرچه تقریباً به نماد انگلستان تبدیل شده است. این کاملا برای چای سبز یا سفید مناسب است زیرا دمای پایین را به خوبی حفظ می کند. بسیار زیبا، سبک های مختلفی را اتخاذ می کنند و برای سرویس میز ایده آل هستند.

عملی عالی قوری های مدرن، قوری شیشه ای بسیار تصفیه شده است و به شما امکان تماشای عینک دم کرده را می دهد، اما شکننده است و گرما را به خوبی حفظ نمی کند، که باعث می شود آن را برای چای های سبک مانند چای سبز ساده و یا دم کرده مناسب تر کند.

در فولاد ضد زنگ، قوری شما گرما را به خوبی حفظ می کند و برخی از مدل ها حتی با یک دیوار عایق اندود شده اند.

حدود بیست سال است که قوری های برقی امکان انجام بدون کتری و حتی تنظیم دمای تزریق را فراهم کرده اند. بنابراین آنها با هر نوع چای سازگار می شوند و این مزیت را دارند که چای را برای چندین ساعت در دمای مناسب نگه می دارند. ما با مراسم سنتی چای ژاپنی که برخی از آن پشیمان هستند فاصله داریم.