زنی با آلو مشهد لواشکی درست کرد که می توان به عنوان عایق استفاده کرد

جالب است بدانید آلو مشهد در واقع از چین به جای ژاپن منشا گرفته اند. 200-400 سال پیش به ژاپن معرفی شد [7] و از آنجا در سراسر جهان منتشر شد. آلو ممکن است یکی از اولین میوه هایی باشد که توسط انسان اهلی شده است.

بقایای آلو در محوطه های باستانی عصر نوسنگی به همراه زیتون، انگور و انجیر یافت شده است. امروزه آلو در تمام کشورهای آب و هوای معتدل دنیا کشت می شود.

اروپا ابتدا آلوی اروپایی (Prunusdomestica) را پرورش داد، آمریکا ابتدا آلوی آمریکایی (Prunus Americana) را پرورش داد، آسیای جنوبی آلوی گیلاس (Prunuscerasifera) را کشت، و آسیای غربی آلو دامسون (Prunussalicina) را پرورش داد.

آلو دارای فراوانی ترکیبات زیست فعال مانند اسیدهای فنولیک، آنتوسیانین ها، کاروتنوئیدها، مواد معدنی و پکتین ها است.

آلو

برای چندین دهه، آلو در طب هندی به عنوان جزئی از داروهای طبیعی مورد استفاده در موارد لکوره، قاعدگی نامنظم و سقط جنین مورد استفاده قرار گرفته است مواد مغذی موجود در آلو، ارزش غذایی و طعم آلو را تعیین می کند.

آلو دارای فراوانی ترکیبات زیست فعال مانند اسیدهای فنولیک، آنتوسیانین ها، کاروتنوئیدها، مواد معدنی و پکتین ها است. آلو یک جزء ارزشمند از رژیم غذایی ما را تشکیل می دهد، هم از نظر ارزش غذایی و هم از نظر ارزش غذایی.

این میوه ها در حال تبدیل شدن به یک هدف رو به افزایش در مطالعات تغذیه ای هستند که بر روی انسان ها و حیوانات انجام می شود و تأثیر مصرف آلو را بر عملکرد ارگانیسم ارزیابی می کند.

برای چندین دهه، آلو در طب هندی به عنوان جزئی از داروهای طبیعی مورد استفاده در موارد لکوره، قاعدگی نامنظم و سقط جنین مورد استفاده قرار گرفته است.

آلو دارای کالری کم و ارزش غذایی نسبتاً بالایی است. آنها حاوی کربوهیدرات ها، اول از همه ساکارز، گلوکز و فروکتوز، اسیدهای آلی، به عنوان مثال، اسیدهای سیتریک و مالیک، فیبر (پکتین)، تانن، مواد معطر و آنزیم ها هستند. محتوای مواد معدنی آلو با رسیدن میوه ها افزایش می یابد. این مواد ارزش غذایی و طعم آلو را تعیین می کنند.

جنس prunus گزارش کرد. آنها در طیف گسترده ای از اندازه ها و رنگ ها مانند گوشت زرد، سفید، سبز یا قرمز هستند.