بیل مکانیکی 1250 موجب مرگ کارگری شد

برقی شدن بیل مکانیکی 1250 در Vauhkonen [10] توضیح داده شده است. برای این مطالعه، یک بیل مکانیکی JCB Micro به عنوان سکوی ساختمان انتخاب شد.

موتور 14 کیلوواتی دیزلی با تجهیزات مورد نیاز خود با موتور الکتریکی 10 کیلوواتی جایگزین شد. چهار باتری لیتیوم تیتانات، با سطح ولتاژ کل 96 ولت و ظرفیت 60 Ah، انرژی موتور الکتریکی را تامین می کردند.
با درایو الکتریکی، با حفظ عملکرد یکسان، زمان کار به طور قابل توجهی در مقایسه با درایو دیزلی کاهش یافت.

Xu  مدل سازی زیرسیستم های مکانیکی و هیدرولیکی را برای شبیه سازی، طراحی و توسعه کنترل سیستم های بیل مکانیکی مطالعه کرد. در نتیجه، رویکردهای مختلفی در مدل‌سازی سیستم هیدرولیک ارائه شد.

بیل

یک روند اخیر در توسعه تجهیزات ساخت و ساز خارج از بزرگراه، مانند بیل مکانیکی، استفاده از مدل سیستمی برای طراحی سیستم مبتنی بر مدل در یک محیط مجازی است.
مدل سازی دینامیک سیستم های هیدرولیک با استفاده از معادلات دیفرانسیل و جبری را می توان در Nevrly  و Nepraz  یافت. کازولی نتایج یک تحلیل عددی و تجربی انجام شده بر روی یک بیل مکانیکی هیبرید هیدرولیک سایز متوسط را ارائه کرد.

نسخه استاندارد آن با استفاده از سیستم بازیابی انرژی اصلاح شد. طرح آن برای بازیابی انرژی بالقوه بوم با استفاده از یک باتری هیدرولیک به عنوان یک وسیله ذخیره سازی طراحی شده است.

انرژی بازیافتی از طریق پمپ خلبان ماشین آلات که به عنوان یک موتور عمل می کند، استفاده می شود، بنابراین گشتاور مورد نیاز موتور احتراق داخلی را کاهش می دهد.

صرفه جویی در مصرف سوخت آزمایشی در حدود 4٪ در یک چرخه کاری آزمایشی مشاهده شد. هدف از پایان نامه آلوین توسعه یک مدل شبیه سازی سریع برای تکرار عملکرد سیستم بیل مکانیکی بود. مقاله Nevrly و همکاران.

یک شبیه‌سازی درایو برای بیل‌های الکتریکی-هیدرولیک، طرح‌های مدل پایه سیستم محرک، مدل‌های شبیه‌سازی سیستم موتور الکتریکی و سیستم پمپی که توسط موتور الکتریکی هدایت می‌شود، معرفی کرد.

نمونه‌هایی از نتایج شبیه‌سازی – دوره‌های زمانی کمیت‌های مدل با استفاده از Matlab/Simulink یا مجموعه‌ای از معادلات دیفرانسیل دریافت شدند.