با بذر گوجه اس جی 12 در پاکستان جواهرات با ارزش درست می کنند

به آرامی با دست یا یک تخته کوچک بالای مخلوط را سفت کنید. مخلوط گلدان را محکم در ظرف قرار ندهید – می خواهید پف دار و هوادهی شود.

مخلوط شروع بذر گوجه اس جی 12 به گلدان های کوچک گیاهان اضافه می شود. سینی شروع بذر ساده ترین راه برای شروع بذر در داخل خانه برای باغبانان مبتدی و متخصص است.

این سلول‌ها ایده‌آل هستند زیرا معمولاً از مواد متخلخلی ساخته می‌شوند که به جذب آب اجازه می‌دهد و ریشه‌ها، وقتی به اندازه کافی بزرگ هستند، درست از طریق دیواره‌ها رشد کنند.

بذر

اگر به یک جایگزین سریع نیاز دارید، از یک کارتن تخم مرغ استفاده کنید و یک سوراخ زهکشی کوچک در پایین هر سلول در کارتن ایجاد کنید، یا می توانید از رول های خالی دستمال توالت استفاده کنید.

بذرها را بکارید. هنگامی که ظروف خود را آماده کردید، می توانید شروع به کاشت بذر کنید. حتما بسته بذر را برای دستورالعمل های خاص مطالعه کنید.

برخی از دانه ها ممکن است به یک دوره قبل از سرد شدن یا خیساندن نیاز داشته باشند. برخی از دانه ها برای جوانه زدن نیاز به تاریکی کامل دارند و برخی دیگر برای جوانه زدن به نور نیاز دارند.1

عمق کاشت مناسب معمولاً روی بسته بذر ارائه می شود. اگر اطلاعاتی روی بسته وجود نداشته باشد، قانون کلی این است که بذرها را دو تا سه برابر عمق آنها بکارید. تعیین عمق می تواند یک چالش باشد، اما اگر مطمئن نیستید، در سمت کم عمق اشتباه کنید.

بذرها را در وسط گلدان های کوچک برای کاشت اضافه می کنند
پایان کاشت
روی دانه ها را با مخلوط گلدان مرطوب تر بپوشانید و سپس دوباره به آرامی سفت کنید.

بسته بذر خود را مجدداً بررسی کنید تا اطلاعاتی در مورد اینکه چه مقدار مخلوط گلدانی روی دانه ها قرار می گیرد. به طور کلی، هر چه دانه ها کوچکتر باشند، کمتر نیاز به پوشاندن آنها دارید.

بذرهای کمی مانند کاهو وجود دارند که برای جوانه زدن به نور نیاز دارند و به سختی باید با مخلوط گلدانی پوشانده شوند.