استفاده از هسته هلو امروز در صنعت ذغال سازی کشور هندوستان

حفظ سلامت پوست، تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف منظم ویتامین C می‌تواند ظاهر و سلامت پوست را بهبود بخشد.

این آنتی اکسیدان قوی هلو امروز نقش مهمی در تشکیل کلاژن دارد. کلاژن به عنوان یک سیستم حمایتی برای پوست عمل می کند و باعث بهبود زخم و افزایش قدرت پوست می شود.

یک بررسی در سال 2015 از مطالعات منبع مورد اعتماد نشان داد که مکمل ویتامین C در رژیم غذایی حداقل یکی از عوامل ظاهر واقعی یا درک شده پوست، از جمله چین و چروک، قابلیت ارتجاعی، زبری و رنگ را بهبود می بخشد.

کمک به دریافت فیبر، دیک فنجان هلو خرد شده حاوی 2.52 گرم فیبر منبع معتبر است. وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا 22.4 تا 28.0 گرم در روز برای بزرگسالان زن و 30.8 تا 33.6 گرم در روز برای بزرگسالان مرد توصیه می‌کند، به این معنی که این اندازه وعده می‌تواند حداقل 7.5 درصد از فیبر مصرفی روزانه توصیه‌شده فرد را تامین کند.

هلو

بر اساس بررسی منبع مورد اعتماد در سال 2018، غذاهای غنی از فیبر طیف وسیعی از مزایای سلامتی مهم را ارائه می دهند. آنها می توانند از سلامت روده بزرگ محافظت کنند، از مدیریت وزن به صورت طولانی مدت پشتیبانی کنند و خطر ابتلا به چندین بیماری مضر را کاهش دهند.

این شرایط سلامتی شامل بیماری های قلبی عروقی، دیابت نوع 2 و چندین سرطان از جمله سرطان روده بزرگ و سرطان ریه است.

یک فرد می تواند مصرف فیبر خود را به میزان قابل توجهی با جایگزین کردن خوراکی های شیرین و کم فیبر با یک یا دو عدد هلو در روز افزایش دهد.

فواید مصرف میوه ها و سبزیجات قابل توجه است. با افزایش مصرف غذای گیاهی، خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌های مرتبط با سبک زندگی از جمله چاقی، دیابت و بیماری‌های قلبی کاهش می‌یابد.

رژیم غذایی حاوی مقدار زیادی میوه و سبزیجات نیز می تواند خطر مرگ و میر کلی را کاهش دهد.